امروز سه شنبه  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۵/۱۹- ۱۷:۲۴ - مشاهده: ۹۴

برگزاری نمایشگاه عکس گرامیداشت یاد و خاطر شهید اسماعیل هنیه در مسجد جامع داواتا کلمبو

.

به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطر شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و پاسداشت سیصدمین روز مقاومت مردم مظلوم فلسطین و شهادت چهل هزار نفر از زنان و کودکان بی دفاع غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، مراسم نمایشگاه عکس با مشارکت انجمن‌ها و نهادهای حامی فلسطین در سریلانکا در حاشیه مراسم نماز جمعه مسجد جامع داواتا (عثمان ولی الله) روز جمعه 19 مرداد 1403 برگزار شد. در پایان مراسم نماز جمعه نمازگزارن با برپایی تجمع اعتراضی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت ترور شهید هنیه، جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه را محکوم کرده و بر ضرورت آتش بس و توقف هر چه سریعتر نسل کشی در غزه تاکید نمودند.

در ادامه برنامه، نوجوان سریلانکایی نامه کودکان سریلانکا به کودکان فلسطین را با پیام دوستی و اعلام حمایت، همدردی و همبستگی با کودکان فلسطینی قرائت نمود. مردم تجمع کننده با شعار آزادی فلسطین و لزوم قطع جنایات رژیم صهیونیستی حمایت خود از مردم فلسطین و انزجار از اقدامات وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی را اعلام نمودند .

در این نمایشگاه ۲۲ تابلو با موضوع شهید هنیه، شهادت کودکان و زنان در غزه ،عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی نمایش داده شد.

.

.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما